keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Mikä koulupv...

Tänään siis kun olin koulussa, oli ekaks musiikkia, ja oli jotkut ns. "laulukokeet" ja niihin sai mennä ryhmissä tai pareittain, niin menin tietty Bingon kaa sinne :) ekaks ku me ooteltiin meidän vuoroo, niin pelattiin jotain tylsää lautapelii 'arvaa kuvio'... Sit lopuks alettiin heittelee niitä kortteja mahdollisimman pitkälle xD Noh, sit se meidän vuoro tuli, ja mentiin musiikinopen luokkaan. Siinä valittii biisi mikä lauletaa (Keski-Suomen Kotiseutulaulu) ja musaope vaa siinä "Alottaisko Aada?" ja Inga vaa oli sillai "Ju" mut mä mietin 'Eikää, eieiei, en haluu... No kai se sit on pakko' ja aloin vaa laulaa, samalla ku Inga menee istuu jonku pulpetille ja kääns selkänsä ja repes.. xD Yhessä kohassa ku lauloin ja katoin Ingaa, et mitä se oikein tekee, nii sit ku katoin sitä lappuu uusiks, ni olin sillee "Ootas, missäs mä nyt oon...? Aa, tossa" sit jatkoin laulamista... Kunnes sitten tuli Ingan vuoro, ja mäki menin jonku tyypin pulpetille istuu, käänsin selkäni ja repesin x'D mut sain pidettyy mun pokan ihmeen hyvin O.o Sitten kun oli kässää ja ooteltiin kässäopee, nii istuttiin sohvalla... Sit yks ärsyttävä poika istu mun vieres ja nojas muhun, ja yritin tönästä sen pois monta kertaa, nii se sano sitä hieronnaks, ja yks toine ärsyttävä luokkalainen (poika) sano jtn "Uu! Aada, onko *sit sen nimi* kiva??;)" sit mä olin vaa "HYI!! EI OO!" sit se vaa alkaa laulaa siinä "Aada ja *nimi* yhteen sopii..." jne -.- se oli ärsyttävää, ja ahdistavaa :S sitten mun pitää viel mennä tokalla kässätunnilla terveystarkastukseen (meidän luokalla on ne) ja se kesti koko käsityötunnin, koska jouduin ootteleen kauan aikaa, ku yhellä tytöllä 'kutisi käsi niiiin paljon' ja sit yks poika oli lyöny päänsä 2 krt keinuun ja sitä oksetti, ja yks oli loukannu varpaansa... Vaikka MÄ olin niitä kahta ennemmin... Mut ei se terveystarkastus mitenkää paha ollu, se ku multa mitattiin verenpaine, nii se oli kiva :DD Mut tnä ridaa! ;D

-Bambi;)

3 kommenttia:

  1. kiiva:DD repesin tolle kohalle ku Inga menee istuu jonku pulpetille ku sä laulat ja repee (ei siis millää pahalla!:) ) Ja sit tolle ku istuitte sohvalla ja joku poika istu vieres ja ku koitit tönästä sitä nii se sano sitä hieronnaks xxD :D:D Kivat koulupäivät teil;)

    VastaaPoista