tiistai 16. huhtikuuta 2013

Tiistai :)

Moiii! Tnä ti 16.4 menin suoraan koulusta Aadalle :) Me tehtii vähä  läksyi.. si me vähä innostuttii pelaan Pouta :DD Pou on sellanen jännä olio jota pitää hoitaa jne. Sit me jtn kuvailtii ja Aada halus käydä koneella? Ja Aadaa myös väsytti ja mulle tuli kauhee  mikreeni, joka lähti sit kun me mentiin ulos. :)) Sitten Aadan äiti pyys meitä käymään kaupassa ostamassa sokruu ja meille jätskit ;DD Me sitte lähettiin sinne kauppaan pyörällä. Aada polki ja mä istuin ritsillä, eikä kummallakaa ollu kypärää ;DD Erittäin "sallittua" ja "turvallista" :D Me sit ostettiin ne ja mentii takas Aadalle. Sit otettii kepparit, mä otin Falkonin ("valkonen settis") ja Aada Prinssin ("ruskee new forestin poni") Syötiin eka ne jätskit, jotkut pingutuutit, jotka oli popparin makusii :DD Sit me mentii maastoon niil kepruil xd Oltii joku tunti siellä ja sit vietii Suloo lenkille. Lenkin aikana haettiin Sulon tyttöystävä (mun koira) Papu :D♥ Me niitten kans hypittii esteitä.. Papulle ne oli iha helppoi ! :) Ja si mun piti mennä kotii syömää :(
  En oo varma oonko kertonu mut kun meidän talon vieressä on yks vanha navetta, niin siinä navetassa on hyvät karsinat ja meidän talon toisella puolella on peltoo ja muutenki, kun se on maalla :D Nii mulle on luvattu et saan sinne parin vuoden päästä vuokriksen koko kesän ajaks!:) Siihen on kyl vähä aikaa mut silti, jeee! :DD☻Täs pari talvista kuvaa :3
Toi harmaa tuolla on se navetta :) Mut se on paremman näkönen edestäpäi, ja sitäpaitsi toi harmaa osuus on ollu pelkkää tilaa heinille ja mun mummun äidillä on ollu siellä hevonen! Kuulemma joku Tyttö niminen :D

Ja toi on se pelto tonne tielle asti :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti